torsdag 22 mars 2012

Jag o Prinsen! o utflykt till Höganäs, Västragård

Passar på att visa upp mig 
och den goa Prinsen
sista dagen av en underbar men omtumlade vecka, när jag var hemma hos min minsta dotter.
Vi hann med att bekanta oss jag o prisen, han somnade gott hos mormor hela tiden, så det är ett under att han är vaken här ;), 
tyvärr hann vi med att bli inlagda på sjukhus också den veckan, då min dotter fick feber av en infektion, men efter dropp och medeciner, efter koll vad för medeciner hon kunde äta när hon ammar och koll på allergier m.m, blev vi utskrivna och fick åka hem dagen efter igen eftersom jag också var där, men nu så är mitt lilla hjärta frisk igen. 
Är så glad att hon har en underbar man som ställer upp för henne, och avgudar henne och sin son ;) 
(kolla nu för det händer inte så ofta att jag in rl, dyker upp på bild ;) 
 
Men bara måste lägga upp en bild som jag hittade i en annan blogg, 
för den passar så bra in på mig själv ;) hihihihihi

Igår hann jag med en utflykt till Höganäs, där jag och min väninna Anette fick många skratt och en mysig dag, lunchade på en liten china restaurang, 
det kändes bra att baravara, en hel dag ;) 

I Höganäs, hittade jag ett fleeceställ o regnkläder till Prinsessan för en billig peng, alldeles utmärkt ;) 
Gillade dessa skarpt eftersom att det fanns reflexer på...


100kr setet på + en tunn mössa för 40kr 
Lager 157.

Jag pratade i telefon med min dotter och hon sa att hon var på jakt efter detta och skulle ut o handla,, men detta var halva priset för vad hon hade kollat in ;) 

Och en liten loppis som hette Loppan, hittade vi minsann också, ;) 
men,,,, jag köpte bara en bok denna gången för hela 15kr, 
mormor som jag är för 2;a gången,, hittade jag denna bok , 
Barn de först fem åren
 praktisk handbok för småbarnsföräldrar, så den tyckte jag passade utmärkt ;)
Så det blev en billig tur denna gång ;)

På vägen hem kör vi förbi ett ställe som jag var inne på som hastigast i höstas. 
Intet vetande kör vi tillbaka, går in, och tittar oss omkring på alla underbara ting de har, efter ett tag kommer en fram och frågar hur vi kommit in, och jag vänder mig om där står sköna Anna.. ;) 
henne har jag ju känt i så många år men inte hållt ngn kontakt med,,, 
underbart ställe som är stängt på vintern men öppnar imorgon ;)

Fredagen den 23 mars öppnas dörrarna för säsongen!

 ,så vi hade lyckats och missa öppnings datumet ;) hihihi, men imorgon då ni, 
missa inte detta underbara ställe ;).


Telefon
4313111000707711618
E-postinfo@vastragard.se
Webbplatshttp://www.vastragard.se




Kram o tjingeling
vi se´s snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kära inlägg är alltid välkommna, Tack för kommentaren jag blir så glad ;)